Нашият маркетингов екип предлага пълна гама от маркетингови, рекламни и издателски услуги за здравни продукти.
Борола извършва широк спектър от маркетингови дейности като проучване на пазара, промоции, реклама и дистрибуция на продукти за здравето. Нашите опитни кадри, включително добре обучени медицински представители, подхождат индивидуално към нуждите на всеки клиент.

Борола има собствена агенция за пълно рекламно обслужване – Трибест. Тя е създадена през 1999 г., за да отговаря на нашите нарастващи рекламни нужди и има важна роля за успеха на Борола през годините. В Трибест работи творчески екип с богат опит в изготвянето на рекламни материали, както и в класическите и онлайн рекламни кампании.

Борола спонсорира издаването на медицински книги и списания като GPNews. GPNews е водещо месечно списание за общопрактикуващи лекари в България.

Оказваме помощ при писане, редактиране, коригиране, преводи на медицински текстове и събиране на референции. Подготвяме и презентации за научни срещи, включително срещи на изследователи.